E-commerce w Polsce to około 5% handlu detalicznego – dlatego rzeczą naturalną jest to, że rośnie również popyt na usługi logistyczne dedykowane obsłudze tego sektora. To zaś oznacza konieczność rozwoju po stronie operatorów logistycznych i rozwoju całego sektora usług KEP. Dynamiczny rozwój branży e-commerce powoduje, że strategiczne decyzje w zakresie obsługi e-handlu nie dokonują się już więc na zasadzie: obsługujemy ten sektor czy z niego rezygnujemy, ale: jakich zmian i inwestycji musimy dokonać w firmie, jak bardzo musi się nasza firma zmienić, aby właściwie obsłużyć klientów i odbiorców z sektora e-commerce.
Ten segment rynku stał się bardzo wymagający, a firmy obsługujące go muszą nauczyć się działać – przy takiej dynamice rozwoju – w zupełnie innej skali niż jeszcze kilka lat temu.
Obsługa klientów e-commerce przestała być już jedynie dostawą do klientów prywatnych, gdzie chodzi głównie o czas dostawy i zastanie odbiorcy w domu.
Firma Geis, która na rynek polski weszła dopiero w roku 2015, bardzo szybko zorientowała się...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!