W Polsce zakupy w sieci robi już 60 proc. konsumentów, a kosmetyki kupuje w internecie regularnie niemal połowa z nich. Pod względem sprzedaży produktów urodowych online Polacy są na pierwszym miejscu w Europie. W ślad za tym trendem Zalando sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę kosmetyczną, którą uruchomiło pod koniec ubiegłego roku. Teraz wprowadza na platformę ponad 200 artykułów marki Topshop Beauty, z którą współpracuje od lat w obszarze asortymentu modowego.
Współpraca Zalando i Topshop była w ostatnich latach bardzo owocna. Cieszymy się, że ją rozszerzamy i jesteśmy partnerami także w kategorii Beauty. Wprowadzenie kosmetyków Topshop Beauty do sprzedaży w Zalando rozpoczynamy od 205 produktów do makijażu, które są dostępne na 8 rynkach. Ten istotny krok zbliża nas do celu, którym jest stworzenie platformy łączącej dwie kategorie – mo...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!