Według analiz Cushman & Wakefield polski e-commerce rośnie w tempie 18% rocznie i należy do najszybciej rozwijających się w Europie. W ciągu najbliższych kilku lat jego wartość może wynieść nawet 80 mld zł. Przez internet – jak podaje w swoim corocznym raporcie Gemius – kupuje już 62% internautów, przy czym 36% deklaruje zakup tą drogą mebli i akcesoriów do domu, a 29% planuje taki zakup w przyszłości. Można więc powiedzieć, że e-commerce stał się dla polskich konsumentów synonimem wygodnych zakupów – także w kategorii „dom i wnętrze”.
Dzięki dobrym wynikom finansowym możemy sobie pozwolić na rok inwestycji – podkreśla Pavel Vopařil. – Inwestujemy duży kapitał w rozbudowę magazynu. W ten sposób będziemy mieć aż dwa razy więcej produktów na stanie, co znacznie przyspieszy ich dostawę. Jednocześnie zaczynamy budować obecność offline. Na początku w Czechach, gdzie marka jest najdłużej i jest też najbardziej rozpoznawalna. Podobne działania planowane są również w Polsce.
Zmiany będą dotyczyły również samego asortymentu. Spółka zapowiada nawiązanie współpracy z nowymi markami oraz stworzenie k...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!