Dlaczego warto wziąć udział w PRday?
- Bierzemy na ruszt konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć.
- Czasami zastanawiasz się ile warta jest Twoja praca usługi? Mówimy jak nie przesadzić i jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu!
- Pokazujemy, jak walczyć z hejtem i trollingiem, skutecznie i honorowo niczym walka w karate.
- Wskazujemy modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy.
- Podpowiadamy, jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem.
- Dajemy gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.
Jakie tematy podejmiemy?
I Odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca za produkt/usługę kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Czyli jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
II Reputacja marki jako najcenniejszy kapitał – audyt marki krok po kroku.
III Ile to kosztuje, czyli trudna sztuka wyceniania usług Public Relations.
IV Hejt, trolling i postprawda w sieci jako poważne zagrożenie dla wizerunku i pozycji rynkowej współczesnego biznesu.
V Public Relations we współpracy z influencerami oraz w social mediac...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!