Prognozy specjalistów branży e-commerce jednoznacznie wskazują, że prowadzenie sklepu internetowego na równi z tradycyjnym to strategiczne słuszna i intratna decyzja, która docelowo zapewnia przedsiębiorcy nie tylko wizerunkowe, ale i finansowe korzyści. Idąc dalej, w odpowiedzi na trendy rynku i oczekiwania coraz bardziej technologicznie zorientowanych i wymagających klientów handel detaliczny powinien otworzyć się na innowacje i obok sklepu internetowego wdrożyć rozwiązania mobilne. Z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Omnicommerce w Polsce 2018”, przygotowanego we współpracy z Przelewy24, wynika bowiem, że w sieci kupuje ponad połowa, bo aż 51%, internautów, a 66% z nich robi zakupy mobilne. Na przestrzeni ostatnich lat Polacy coraz bardziej świadomie i dojrzale wykorzystują potencjał swoich urządzeń mobilnych i chętnie czerpią z proponowanych im technologicznych rozwiązań.
Najczęściej wskazywan...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!