Generowanie leadów sprzedażowych to jeden z kluczowych procesów w każdej firmie. Statystyki nie są jednak zbyt optymistyczne – spośród wszystkich osób odwiedzających Twoją witrynę tylko 3–5% wypełnia formularz kontaktowy i sygnalizuje zainteresowanie Twoimi usługami. Biorąc pod uwagę koszty, które generuje Twoja strona, takie jak jej projekt, wdrożenie, pozycjonowanie i ciągłe aktualizacje, to niezbyt wiele... Jaki więc z tego wynika wniosek? Każdego dnia tracisz potencjalne kontakty biznesowe uciekające ze strony internetowej. To tak jakbyś prowadził sklep i siedział ciągle za ladą, nie próbując „wyjść” w stronę potencjalnego klienta, który Cię odwiedza.
W jaki sposób można więc dotrzeć do pozostałych 97%, które jako wskazówkę pozostawiają jedynie swoje adresy IP?
Niezawodnym pomocnikiem będzie tutaj BAZO, aplikacja, która zbiera dla Ciebie nowe leady, analizując ruch na Twojej stronie i dostarczając Ci pogłębionych informacji o osobach, które ją odwiedzały. Dzięki temu informacja zamienia się w leada, a Ty w końcu wychodzisz zza swojej wygodnej lady i witasz Twojego nowego klienta. A o to właśnie chodzi, prawda?
Jak działa BAZO na Twojej stronie?
BAZO to system do generowania leadów, który pozostawione dane zebrane bezpośrednio z kodu przekształci w bardzo cenne nazwy firm. Tym sposobem żadna z firm, która odwiedzi Twoją stronę, nie pozostanie anonimowa.
Aplikacja podpowie Ci, jakie podstrony dana osoba oglądała i ile czasu na nich spędziła. Idąc po śladach danego użytkownika, możesz więc stwierdzić, czego szukał na Twojej stronie i jaki był realny cel jego wizyty. Dzięki temu Ty będziesz mógł określić, jakie rozwiązania interesują go najbardziej.
Tajna broń BAZO? Emoji pop-up
Rozwiązaniem, które otrzymujesz razem z naszą aplikacją, jest emoji-pop. Jaką ma ogromną zaletę? Pop-up BAZO jest niewielki i z łatwością wpasowuje się w dowolną stronę. Za pomocą dostępnych emoji możesz opowiedzieć krótką historię, podziękować odwiedzającemu za wizytę na Twojej stronie i zachęcić do kontaktu. W BAZO robisz to w kilk...