Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestylowa w Europie, rozpoczęła swój piąty Cyber Week, którego kulminacyjnym punktem będzie Black Friday 29 listopada. Wykorzystując platformę, Zalando łączy ponad 29 milionów klientów, dając im bezpośredni dostęp do marek, w tym kosmetyków i produktów z programu partnerskiego.
Każdego dnia Cyber Week Zalando wprowadzać będzie przeceny na produkty w innych kategoriach, co zakończy się zniżkami na ponad 200 tysięcy różnych produktów w Black Friday. W wielkich wyprzedażach platformy Zalando udział weźmie klub zakupowy Zalando Lounge, który zapewni klientom własne zniżkowe oferty i specjalnie dedykowane kampanie.
- Cyber Week stał się strategicznie ważny dla podnoszenia wartości sprzedaży oraz pozyskiwania nowych klientów. Udowadniają to wyniki z ubiegłego roku, kiedy to w szczytowym momencie samego tylko Black Friday notowaliśmy ponad 4200 zamówień na minutę. Sprzedaż przekroczyła nasze, i tak wysokie, oczekiwania. W tym roku będziemy jeszcze mocniej wykorzystywać potencjał całego Cyber Week, by osiągnąć ambitne cele oraz pokazać...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "E-commerce Polska"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ...i wiele więcej!