Dział: Marketing

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Blokada na ciekawość? Marketing w dobie AdBlocków

Polacy kochają AdBlocki – od kilku lat utrzymujemy się w ścisłej światowej czołówce ich użytkowników. W dobie blokowania reklam marketerzy coraz chętniej zerkają w kierunku content marketingu. Treść – zwłaszcza w dobie globalnej pandemii – pozwala oderwać się od codzienności.

Read more

Komunikacja wizualna w mediach cyfrowych

Z artykułu dowiesz się m.in.:

- Czym jest i jakie znaczenie ma komunikacja wizualna

- Jakie są zasady budowania cyfrowej komunikacji wizualnej

- Czym jest zjawisko unbundling

 

Read more

Dobra sprzedaż potrzebuje czasu i energii

Jakie wyzwania stoją przed polskimi e-sklepami na początku 2020 roku? Pytamy o to Jacka Zientkiewicza, dyrektora od spraw rozwoju w sklepach internetowych Shoper.

Read more

3 WSKAZÓWKI, JAK ZARABIAĆ NA YOUTUBE

TUTAJ DOWIESZ SIĘ:

Jak robić konkretne pieniądze prowadząc kanał na YouTube ?

Co to jest Evergreen content ?

Jak wybrać nisze dla Twojego kanału ?

Jakie filmy na YouTubie najlepiej tworzyć ?

Read more

CMX, czyli szansa na rozwój w branży e-commerce

W ciągu ostatnich lat obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój branży e-commerce. Firmy wdrażają obecnie szereg strategii mających na celu ułatwienie klientowi dokonanie zakupu. To przede wszystkim łączenie kanałów sprzedaży (omnichanel) i ich wzajemne przeplatanie się (np. możliwość dokonania zwrotu towaru kupionego online w sklepie stacjonarnym). Oprócz tego dynamicznie rozwijają się nowe kanały sprzedaży: przez aplikacje mobilne (m-commerce), przy wykorzystaniu asystentów głosowych (v-commerce) czy też przez social media.

 

 

Read more

Składowe sukcesu w omnichannel. Omnichannel vs digitalizacja tradycyjnych kanałów sprzedaży

Omnichannel to ciągłość doświadczenia zakupowego czy też doświadczenia z marką zachowana pomiędzy wieloma touchpointami. Definicja Frosta i Sullivana zdaje się bardziej trafna niż dosłowne tłumaczenie „omni” jako „wszystkie”, bo nie chodzi tu o połączenie bezwzględnie wszystkich dostępnych punktów styku, ale o zaprojektowanie ścieżki i doświadczenia użytkownika w sposób dla niego optymalny, a przy tym możliwy do wdrożenia i mający jakiekolwiek uzasadnienie kosztowe. 

Read more

Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?

Pewnie nieraz zadawałeś sobie pytanie: jak stworzyć wyrazistą markę i sprawić, by klienci pokochali Twój sklep? Pierwsza odpowiedź brzmi: „To zależy!”. Od czego? „Od kategorii, sytuacji rynkowej, docelowych grup konsumenckich czy produktu lub usługi, której marką masz zarządzać”. Co jednak zrobić, żeby konsumenci Cię pokochali, a sprzedaż szybowała w górę bez kampanii reklamowych? Trzeba być pierwszym, najlepszym i autentycznym.

Read more

Reklama na pintereście od A do Z - jak generować przychody w e-commerce?

Na przestrzeni lat Pinterest z prostego narzędzia do dzielenia się pomysłami znalezionymi w internecie zmienił się w coś znacznie większego – w globalną, wirtualną tablicę inspiracji. Nie jest też typowym medium społecznościowym. 

Read more