Co łączy: odzież patriotyczną, płyty winylowe i ekologię? Niszowość. Do niedawna produkty z tych kategorii były trudne do zdobycia, szczególnie dla osób z małych miejscowości – kupowanie online zmieniło jednak i ten aspekt.
Jednym z głównych trendów w e-commerce jest automatyzacja. Umożliwia ona nie tylko optymalizację czasu pracy pracowników, ale także kosztów. Oprócz procesów logistycznych czy działań marketingowych, automatyzacja zaczęła obejmować również obsługę klienta, w wyniku czego pojawiły się chatboty. Wykorzystywane są one przede wszystkim do komunikacji z klientem, a także do wsparcia sprzedaży.
Jak przekonać klienta do zakupów u Ciebie? Jak zmotywować go do kupna tego właśnie konkretnego produktu? Sposobów może być wiele, a w tym artykule zaprezentuję Ci najciekawsze pomysły na zawartość stron produktów w sklepach internetowych. Przykłady mogą być inspiracją do wprowadzenia ulepszeń w Twoim e-sklepie, co przełoży się wzrost zaufania klienta i wzrost konwersji.
Walka o uwagę użytkownika osiąga coraz wyższy poziom. Niestety, nie znamy jednego magicznego triku, który podczas projektowania strony internetowej sprawi, że będzie ona zawsze aktualna, świeża i przykuwająca uwagę.