Trudno przypomnieć sobie okres, w którym o branży e-commerce byłoby głośniej niż dziś. Z powodu restrykcji spowodowanych pandemią, na całym świecie wzrosło zainteresowanie sprzedażą internetową. Jak podaje INNPoland, w sieci zakupy robi już 2/3 Polaków. W międzyczasie Empik ogłasza zamknięcie 40 salonów, by skupić się na handlu w internecie, a Amazon mówi o zatrudnieniu 100 tysięcy pracowników, aby obsłużyć rosnącą liczbę zamówień.
Ile czasu potrzebujesz, by otworzyć sklep internetowy?
Dzięki platformie e-commerce w pełni funkcjonalny sklep internetowy możesz otworzyć nawet w jeden dzień. W Sky-Shop.pl cieszymy się z sukcesów Klientów, którzy pierwsze transakcje odnotowali już w pierwszym dniu od uruchomienia sklepu. Oto wypowiedź właścicielki sklepu sklep.cukierniakowalscy.pl:
Byliśmy zmuszeni do zamknięcia cukierni, kiedy w połowie marca wprowadzono nakaz pozostania w domu. Postanowiliśmy wprowadzić możliwość zrobienia zakupów w naszym sklepie internetowym z możliwością dostawy do domu. Pierwsze zamówienia wpłynęły w pierwszym dniu otwarcia sklepu.
A oto doświadczenia właściciela sklepu maski-zele.pl:
Pierwsze zamówienie pojawiło się niecałe dwa dni po uruchomieniu sklepu, tak naprawdę było to raptem kilka godzin po dodaniu pierwszych produktów i udostępnieniu linka do sklepu na facebookowej grupie.
Jak powtórzyć ich sukces? Jedyne, co musisz zrobić, to skonfigurować poszczególne opcje (np. formy dostawy i płatności), dostosować wygląd sklepu do swoich preferencji i dodać do niego produkty. Zrobisz to bardzo łatwo, korzystając z wygodnego i intuicyjnego panelu administracyjnego oraz kreatora wyglądu.
Czy to wszystko?
Założenie konta na platformie e-commerce i skonfigurowanie sklepu nie pozwoli Ci jeszcze rozpocząć sprzedaży. Wcześniej musisz zadbać o kilka formalności:
- Założenie działalności gospodarczej.
- Wykupienie domeny, bez hostingu - za niego odpowiada dostawca oprogramowania. ...