Dział: Sprzedaż

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Odkryj Włochy na nowo: e-commerce i jego fenomenalny wzrost

Włochy to znacznie więcej niż tylko pizza i prestiżowe marki mody, takie jak Gucci, Prada czy Armani. To kraj, który obecnie staje się gorącym miejscem dla polskich przedsiębiorców w świecie e-commerce. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: Włochy oferują teraz niepowtarzalną szansę na ekspansję, a dynamika ich rynku czyni to przedsięwzięcie jeszcze bardziej kuszącym. To czas, aby odkryć włoski e-commerce na nowo i podbić serca tutejszych konsumentów.

Read more

Jak założyć sklep internetowy w 48 godzin dzięki Sky-Shop.pl?

Własny sklep internetowy wydaje się więc dziś wprost idealnym pomysłem na biznes. Czy rzeczywiście tak jest i jak szybko może on przynieść pierwsze zyski?

Read more

Ochrona marki w e-sklepie

Sklepy internetowe rosną w siłę. Przychody rynku e-commerce są obecnie na rekordowym poziomie i zgodnie z prognozami w dalszym ciągu będą rosnąc. Z rozwojem sklepów internetowych związana jest również coraz większa skala nadużyć w zakresie nieuprawnionego wykorzystywania marek e-sklepów. Coraz częściej można spotkać się z nieuczciwymi praktykami w zakresie pozycjonowania, kampanii Google Ads, czy też wprost z podszywaniem się pod renomę innego sklepu. Jak zapobiegać takim działaniom i chronić markę sklepu internetowego?

Read more

8 typów rekomendacji zakupowych, które powinieneś mieć w swoim sklepie internetowym

Gdy przychodzisz do sklepu stacjonarnego z wątpliwościami, zawsze możesz liczyć na opiekę doradcy. Osoby, która zaproponuje lepszy zamiennik, poleci dodatki i… sprzeda drożej, bo może Cię wybadać. Specjalista ds. e-commerce musi przewidzieć potrzeby użytkownika i zaprojektować na nie odpowiedzi. Poznaj moc rekomendacji zakupowych.
 

Read more

Droga do celu - jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta?

Czy jeśli klient skompletuje koszyk, to na pewno dokona zakupu? Jedni z radością stwierdzą, że oczywiście, ponieważ klient teraz już się nie cofnie. Osobom mocnej stąpającym po ziemi może zapalić się czerwona lampka niepokoju i przypomną sobie tak zwane zjawisko porzuconego koszyka.

Read more

Black Friday – okazja na dobry zarobek, ale i ryzyko dużych strat

Miłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe „szaleństwo” związane z przecenami, które pojawią się dokładnie w Black Friday, a który w tym roku przypada na 29 listopada. Co prawda przeceny w Polsce nie są jeszcze tak wysokie, jak te które konsumenci spotykają choćby w USA, jednak perspektywa „uszczknięcia” kilkunastu, a często i kilkudziesięciu procent ceny jest bardzo kusząca. W końcu zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia to okres wręczania prezentów, a podczas Black Friday można je kupić znacznie taniej. To wprost oznacza, że sklepy internetowe będą musiały poradzić sobie ze znacznym wzrostem ruchu na swoich witrynach. Nie wszyscy są jednak na to odpowiednio przygotowani.

Read more

Piękna logistyka, czyli branża beauty w internecie

Silna obecność branży beauty na rynku e-commerce nikogo już nie dziwi. Tak jak rosną globalne wartości rynku kosmetycznego na świecie, tak rośnie sprzedaż kosmetyków w internecie.

Read more

Jak zaprojektować program lojalnościowy w e-commerce B2C?

Niejeden biznes e-commerce chciałby pochwalić się programem lojalnościowym na miarę światowych liderów, takich jak Marvel czy Sephora. Nic dziwnego, bo skuteczny program lojalnościowy to ogromne zyski dla marki. Czym zatem wyróżniają się dobre programy lojalnościowe i jak je tworzyć?

Read more

Jak usprawnić sklep internetowy

Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko tanich i dobrych produktów, ale także niskich kosztów wysyłki, darmowych zwrotów oraz perfekcyjnej organizacji sklepu, dzięki której cały proces zakupowy przebiegnie błyskawicznie.
 

Read more

Specjalizacja w niszy nowym trendem w e-commerce B2B


Zachowanie konsumenta i algorytm wyboru miejsca zakupu w sieci ulegają zmianie, na znaczeniu zyskują specjalistyczne sklepy przeznaczone dla profesjonalistów. Klienci, w tym B2B, częściej wybierają sklepy dedykowane zamiast multibrandowych marketplace’ów. Konwersja w sklepach specjalistycznych online jest  znacząco wyższa.

Read more

Lejek sprzedażowy – czym jest i jak go wykorzystać w działaniach dla e-commerce?

Skuteczny marketing każdej firmy zakłada zwiększenie sprzedaży zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej. Z tego powodu na wszystkich etapach tworzenia strategii marketingowej wybrane formy promocji analizowane są pod kątem skuteczności na różnych etapach ścieżki zakupowej klienta. Pomaga w tym m.in. koncepcja lejka sprzedażowego, czyli założenie, że zanim dojdzie do zakupu, konsument musi przejść kilka etapów decyzyjnych, w tym m.in. poznanie i rozważenie produktu.

 

 

Read more

Kiedy podwyżka cen jest bardziej opłacalna niż przecena?

Najszybszy sposób na zwiększenie zysków to podwyższanie ceny za produkty bez zauważalnej straty w liczbie sprzedanych sztuk. Jednak jak to zrobić, kiedy ceny tak szybko się zmieniają, a my funkcjonujemy w świecie niekończących się wojen cenowych? 

Read more